top

Изпращане и доставка

Поръчката ми изпратена ли е вече?

Ще ви информираме незабавно, когато пратката напусне склада ни. Ще получите имейл за потвърждение и линк за проследяване на пратката.

Кога ще бъде изпратена моята поръчка?

Започваме реализацията на поръчката веднага след като я получим. Пратката Ви трябва да достигне до Вас в рамките на 3-5 работни дни от датата на изпращане.

В кои държави доставяте стоки?

В магазина 8a.de изпращаме стоки само на територията на Германия. Искате да направите поръчка с доставка до друга държава? Кликнете върху "Прочетете повече" и разгледайте списъка с наличните държави!

Какви са разходите за изпращане на поръчка?

В повечето случаи няма да платите нищо за доставката! Предлагаме безплатна доставка за поръчки над 99 лв!

Какво трябва да направя, ако пратката ми е повредена при транспортирането?

Ако при получаване на поръчката забележите, че пакетът е повреден, можете да откажете да го приемете. Ако пък вече сте взели пратката, моля, напишете протокол за повреда на превозвача и след това се свържете с нас. Много съжаляваме за причиненото неудобство.

Няма да съм у дома. Мога ли да изпратя поръчката си на друг адрес?

Това не е проблем за нас! При подаване на поръчката въведете адреса, на който искате да бъде доставена пратката Ви.

Мога ли да комбинирам няколко поръчки в една?

Поради бързото изпълнение на всяка поръчка не е възможно да се комбинират няколко поръчки.

Как да проверя къде е моята пратка?

Можете лесно да проверите състоянието на пратката от Вашата поръчка на уебсайта на превозвача, като въведете номера на пратката.

Как мога да променя поръчката си?

Ако желаете да промените поръчката си (напр. да добавите/премахнете продукт, да промените адреса за доставка/начина на доставка/плащането), свържете се с нас да ни изпратите съобщение чрез формуляра за контакт.