top

Връщане и замяна

Мога ли да върна стоки, ако не ми харесват или не ми пасват?

Разбира се, можете да върнете продуктите, ако те не отговарят на очакванията Ви или размерът се е оказал грешен. Кликнете върху "Прочетете повече" и разберете как да бързо да върнете стоката.

Мога ли да върна няколко поръчки в една пратка?

Да, можете да върнете няколко поръчки с една пратка. Не забравяйте обаче да попълните отделни формуляри за връщане за всяка поръчка.

Мога ли да заменя продукт?

За съжаление не разполагаме със система за замяна на стоки. Ако желаете да закупите продукт с размер или цвят различен от този, който сте получили, моля, върнете доставените стоки и направете нова поръчка в нашия онлайн магазин.

Кога ще получа обратно парите си?

Ще възстановим сумата на покупката в рамките на 14 дни от обработката на връщането. Ще върнем средствата по същия начин, по който сте платили за поръчката си.

Къде мога да изпратя връщане/ рекламация?

Моля, адресирайте пратките до: Paxy – Snap Outdoor Ul. Rayko Zhinzifov 27 (Econt DEPO) 3700 Vidin

В какъв период мога да върна продукта?

Имате 30 дни за връщане на стоките!

Дали стоката, която върнах вече е пристигнала в склада Ви?

Можете удобно да проверите статуса на пратката, изпратена обратно до нас, на уебсайта на превозвача.

Къде мога да открия формуляр за връщане?

Включихме формуляр за връщане в пакета с Вашата поръчка.

Във формуляра за връщане трябва да посоча номера на фактурата. Къде мога да го намеря?

Номерът на фактурата се намира в горния ляв ъгъл на документа (напр. FS 9403/MG/08/2023).